Ie project, genaamd re3, wasgoed gestructureerd op ie onthullen van den broncode van Grand Theft Automaat 3 plus Grand Thest Automaat Vice City. Met den open-source broncode werden verbeteringen doorgevoerd te den originele titels, zoals ene verbeterde camera, kortere laadtijden plus support bredere volgen.
Met GTA: The Trilogy – Definitive Edition, den recent uitgebrachte remasters, te ie gedachten liet Take-Two ie project neerhalen wegens ‘aanhoudende schade’. Daarbij zullen den makers noch ie rechtspleging hebben wegens den broncode ‘aan te schreden, kopiëren of verspreiden’.
Eentje menigte van veertien ontwikkelaars stapt nu zoals den rechter plus ontkent dat Take-Two schade lijdt wegens ie is van re3. Daarbij zullen Take-Two noch ie rechtspleging hebben op ene schadevordering, omdat den games geen assets, naslag of dialogen van ontwikkelaar Rockstar Games bevatten.
GTA: The Trilogy – Definitive Edition verscheen vorige week voordat consoles plus pc plus worden ontkennend ontvangen. Lars Cornelis schreef te zijn review op Gamer.nl:
“Twee decennia lang stonden den trio GTA-games uit ie PlayStation 2-tijdperk symbool voordat den opkomst van ie openwereldgenre. Hun grensverleggende vrijheid plus tijdloze naslag gaven onzerzijds herinneringen voordat ie leven. Nu staan dit historische games te één stoot symbool voordat watten ene remaster absoluut noch moeten tenuitvoerleggen.”
Nvidia GeForce Now-app komt zoals bepalend LG-televisies 19 november 2021 13:11
Forge- plus co-op-modus Halo Infinite verschijnen noch voordat mei 2022 19 november 2021 11:11
GOTY-update plus eerste uitvergroting Microsoft Flight Simulator nu vacant 19 november 2021 11:11
Forza Horizon 5 overschrijdt 10 miljoen toneelspelers 19 november 2021 11:11
Halo Infinite’s singleplayer spreekt meteen totdat den verbeelding 19 november 2021 09:11