Maar ie zijn tijden waar wij allen aan zullen willen wennen. Te zekere zin is den free-to-play-uitgave van ene Halo-game ene iconisch ogenblik. Noch omdat den spel ‘terug is van weggeweest’, maar hoe. Te den game-industrie is iedereen op zoek zoals dé spel, diegene ene waardigheidstitel diegene doorgaat mits verhoging. Diegene waardigheidstitel waar jou misschien ter den toekomst welnu ene vast bedrag vanaf maand voordat gaat voldoen.
Iedere uitgestrekte verspiller wil ene ‘supergame’ wegschieten. Fifa, Call of Duty plusteken Battlefield staan vooraan ter den rij wegens te wordt omgetoverd van terugkerende release zoals ene doorlopend contentmodel. Indien jij uitgestrekte multiplayergames speelt, is den release van Halo Infinite slechts ene voorteken. Vele gaan volgen. Plus sneuvelen. Misschien is dat noch watten jou wilde oplezen, maar ie wordt den praktijk.
Gelukkig is er ter den praktijk zowel inderdaad televisiejournaal. Halo moeten volgens Microsoft tien schooljaar meegaan, plusteken met dit fundering zie ik dat nog voorvallen zowel.
Stuiterend (van vreugde)
Even terug zoals voorheen dit week. Ik speel ene wedstrijdje Capture The Flag ter Big Team Battle (12 versus 12). Ie is mijn eerste wedstrijdje Halo ter watten voelt mits jaren. Ie voelt óók mits ene ouderwets wedstrijdje Halo. Ene intact inderdaad wedstrijdje Halo. Ene wedstrijdje Halo 2 of 3, wegens precies te zijn. Plus misschien ene ietsje Reach.
Ik stuiter met ene Warthog overheen prachtige groene duinen, terwijl ik ene Banshee zie overvliegen, terwijl iemand zichzelf wending den Banshee katapulteert met den nieuwe grappling hook, terwijl iemand ter den passagiersstoel aanhoudend ‘sneller, sneller’ roept, terwijl den walm uit den motor noch schenkkan verhullen dat ie binnentreden van den vijandelijke ondergrond ene oogwenk voorheen noch helemaal ging zoals ik van tevoren voorbereid had.
Maar ie lukt. Den Warthog-sprint zoals den vijandelijke ondergrond is ene welslagen, onzerzijds team staat met 1-0 voordat plusteken den schutter diegene achterop den Warthog staat te neerkwakken behaalt op den terugweg zowaar ene killing spree.
Anekdotes zijn wieg plusteken sympathiek, maar voorgaande verstrekken vooral aan dat Halo Infinite noch ooit ene ietsje lijkt op ie Halo dat ontwikkelaar 343 Industries met percentage 4 plusteken 5 voordat ogen had. Halo Infinite heeft met den handling van sommige wapens absoluut gekeken zoals Call of Duty (plusteken ermee Halo 5), maar voorts is Halo Infinite vooral intact hevig Halo. Maar dan wél ene Halo diegene uitzonderlijk inderdaad speelt. Ene oude Halo.
Ene goede roman
Den pistol, waarmee jou spawnt, is wegens van te smullen. Ie rumoer, den terugkoppeling, den flickshots: jou zullen er ene roman overheen kunnen schrijven. Den nieuwe wapens, waaronder ene logge sniper diegene voertuigen doorboort plusteken ene soort doelzoekende granaatwerper, voelen mits logische plusteken chaotische aanvullingen op ie kennis wapenkamer. Dat geldt zowel voordat den nieuwe voertuigen. Den nieuwe Gungoose is precies watten ie impliceert te zijn: ene Mongoose-buggy met ene granaatwerper. Jou kunt er zelfs Banshees mee uit den lucht vuren.
Halo Infinite is vooral intact hevig Halo, maar dan wél ene Halo diegene uitzonderlijk inderdaad speelt. Ene oude Halo.
Zowel den nieuwe gadgets zijn hevig vermakelijk. Eerst denken jou misschien: watten heb ik aan vijf toegevoegd dashes of ene soort sonische uppercut? Maar gewoonte zij watten langer plusteken jou ontdekt dat jou met diegene dash sluipschutters kunt ontwijken plusteken jou met jou supersterke punch granaten terug kunt ketsen. Plus dan is er nog diegene fantastische grappling hook, waarmee jou zelfs den vlag ter Capture The Flag zoals jou toe kunt voorttrekken. Diegene mogen eigenlijk nooit meer uit Halo wijken.
Den Halo Infinite-multiplayer is wellicht ter bèta, maar aan den balans is dat noch voltooid te zien. Ie spel is intact hevig gepolijst plusteken vooral voorbeeldig ter balans. Den wapens van den Covenant voelen nog watten zwakjes plusteken den Battle Rifle waas den punch plusteken precisie van eerdere Battle Rifles (of den Battle Rifle uit Splitgate), maar zowel op kleine mits uitgestrekte maps is er voorts weinig op den vaart van zaken aan te merken. Op uitgestrekte maps overheerst puinhoop, op kleine maps overheerst den welbekende triangel tussen granaten, slaan plusteken vuren. Ie voelt plusteken speelt allen uitzonderlijk inderdaad.
Wieg?
Loeren wij zoals ie spel wegens ie strijdveld heen, dan is er welnu ie ene plusteken ander op den multiplayer aan te merken. Den free-to-play-invloeden zijn meteen te zien ter ie startmenu, bijvoorbeeld. Daarginds kun jou boosters kopen wegens jou ervaringspunten mee op te krikken plusteken den Battle Pass opwaarts te levelen. Ie lijkt ene smerige methode wegens strafbaar te verdienen, omdat ie progressiesysteem wegens cosmetische items mee vrij te spelen op dit ogenblik hemeltergend traag gaat. Op Twitter heeft ontwikkelaar 343 Industries vermelde op den hoogte te zijn van ie trage progressiesysteem. Er wordt zoals verluidt zoals gekeken.
Daarna springt den volgende stekel ter ie oog: den playlists. Wil jou even snel ene wedstrijdje Slayer spelen? Dat schenkkan noch. Jou hebt ter ie hoofdmenu op dit ogenblik slechts nog den verkiezing uit twee type speellijsten, waaronder Quick Play. Quick Play is ene mengelmoes aan kennis competitieve modi: viertal versus viertal Capture the Flag, Team Slayer, Oddball, et cetera. Jou kunt noch slechts één van diegene modi uitkiezen. Dat is stom. Ik wil geen Oddball.
Nu heeft dat laatste weliswaar noch vanaf se te maken met free-to-play-modellen, maar ie is welnu ene ietsje raar dat 343 Industries voordat ene zulk systeem kiest. Mogelijk wil den ontwikkelaar ie brede publiek dat free-to-play-games speelt ‘dwingen’ voorts te loeren dan Team Slayer. Vooralsnog komt ie noch uit den verf. Laat den mensen zelf selecteren. Dat deden zij namelijk zowel ter Halo 2.
Wieg!
Moeten er dus nog watten voorvallen? Zeker. Plus dat geldt natuurlijk zowel voordat den steun. Den start van Battle Pass seizoen 2 is zoals mei volgend schooljaar geschoven. Te den tussentijd zegt 343 Industries den focus te willen leggen op ie toevoegen van ”events, items plusteken andere content”. Wij gaan ie zien. Te dit bèta zitten trouwens ‘maar’ drietal kleine maps. Dat zullen er ter totaal tien zijn ter den uiteindelijke versie.
Weliswaar is ie moeilijk wegens noch geestdriftig te wordt van dit bèta. Halo Infinite komt dan zowel precies op ie juiste ogenblik. Den Call of Duty-serie zit gevangen ter ene soort splitsing van Warzone plusteken den jaarlijkse releases, terwijl Battlefield uitgestrekte moeite wegens zowel nieuwe mits oude toneelspelers tegelijkertijd tevreden te stellen. Halo Infinite had ter theorie op veel omgangsvormen mits diegene games kunnen zijn. Eentje diegene inspeelt op trends met ene battle royale bijvoorbeeld.
Ie is inderdaad wegens te zien dat 343 Industries na twee polariserende Halo-games ene middenweg tussen oud plusteken verfrissend gevonden heeft. Met ie snellere én free-to-play Halo Infinite probeert Halo mee te groeien met gamers, maar tegelijkertijd oorspronkelijk te blijven. Top: meer wilden wij noch.
if(!window.showYoutube)
function showYoutube(youtubeElm)
var youtubeIFrame = document.createElement('iframe');
youtubeIFrame.src = youtubeElm.dataset.src;
youtubeIFrame.frameBorder = youtubeElm.dataset.frameborder;
youtubeIFrame.allowFullscreen = youtubeElm.dataset.allowfullscreen;
youtubeElm.parentNode.replaceChild(youtubeIFrame, youtubeElm);
document.addEventListener('DOMContentLoaded', (event) =>
var container = document.getElementById('5e3a76f4-f5c0-4915-90da-1090ddb576e1');
var youtubeElm = container.querySelector('.youtube-rs-1637161841126_ecc4hu2t05b');
if (window._rs.cookieConsent );
Want watten blijkt nou: Halo heeft geen battle royale nodig. Watten Halo nodig heeft, is ene handjevol granaten, wapens diegene buitengewoon lekker neerkwakken, voertuigen diegene leidinggeven mits boter ter ene hete pan, drietal eigenlijk ontzettend domme teamgenoten plusteken wellicht, ter ie weekend dan, ene kratje pils. Met watten geluk is dat precies watten wij op 8 december krijgen.
Ie eerste seizoen van den multiplayer van Halo Infinite is nu ter bètavorm uit op pc, Xbox One plusteken Xbox Series S/X. Wij speelden den spel op pc plusteken Xbox Series X.
‘Chapter 3 van Fortnite begint op 7 december’ 17 november 2021 15:11
Fysieke versie Kena: Bridge of Spirits vanaf vrijdag vacant 17 november 2021 15:11
Pokémon Brilliant Diamond plusteken Shining Pearl – Bonuslevel #71 17 november 2021 15:11
Big Brain Academy: Knappe Koppen-demo staat nu op Switch eShop 17 november 2021 14:11
Kingdom Come Deliverance is viertal miljoen keer verkocht 17 november 2021 14:11